REKLAMA
Znaleziono 2719 wyników
[śląskie] Gliwicki dworzec – gotowa hala główna, kończą się prace przy 4 peronieartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Gliwicki dworzec – gotowa hala główna, kończą się prace przy 4 peronie
Od dziś podróżni mogą korzystać z hali głównej modernizowanego dworca w Gliwicach. Wkrótce udostępni...
Z przystanku Kraków Business Park będą wygodniejsze podróże koleją artykuł
Pokaż artykuł
Z przystanku Kraków Business Park będą wygodniejsze podróże koleją
Podróżni zyskają lepsze warunki obsługi na przystanku Kraków Business Park. PKP Polskie Linie Kolejo...
[Kraków] Mieszkańcy zaskarżą budowę nowych torów w centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Mieszkańcy zaskarżą budowę nowych torów w centrum
Mieszkańcy Krakowa będą apelować, aby Unia Europejska nie przyznawała dotacji na realizację inwesty...
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[Wrocław] Remont elewacji Dworca Świebodzkiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Remont elewacji Dworca Świebodzkiego
Wrocław, Stare Miasto, pl. Orląt Lwowskich
Koleje Dolnośląskie powiększają tabor. Największa flota Elfów w Polsce będzie jeszcze większa!artykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie powiększają tabor. Największa flota Elfów w Polsce będzie jeszcze większa!
Koleje Dolnośląskie i PESA Bydgoszcz podpisały umowę na dostawę dziesięciu nowych pięcioczłonowych elektrycznych zespołów trakcyjnych z możliwością skorzystania z prawa opcji na zakup kolejnych 10. Tym samym flota żółto-białych Elfów powiększy się z 25 do co najmniej 35 pojazdów.
Poznań: Na dworcu głównym pojawi się nowy peronartykuł
Pokaż artykuł
Poznań: Na dworcu głównym pojawi się nowy peron
Inwestycja jest odpowiedzią na zwiększenie przepustowości w rejonie dworca głównego. PKP PLK planuje...
Po 25 latach kolej powraca do Karpacza [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Po 25 latach kolej powraca do Karpacza [FILM]
Samorząd województwa dolnośląskiego skutecznie walczy z wykluczeniem komunikacyjnym w regionie rewitalizując nieczynne linie kolejowe. Jedną z najważniejszych obecnie realizowanych inwestycji jest rewitalizacja linii kolejowej z Jeleniej Góry do Karpacza. Na ten pociąg turyści I mieszkańcy Kotliny Jeleniogórskiej czekają od 25 lat. Ostatni pociąg do Karpacza dojechał w 2000 roku.
Koleje Dolnośląskie uruchomią bezpośrednie, szybkie połączenie Wrocław - Warszawaartykuł
Pokaż artykuł
Koleje Dolnośląskie uruchomią bezpośrednie, szybkie połączenie Wrocław - Warszawa
Bardzo dobra informacja. Koleje Dolnośląskie zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, uruchomią nowe, bezpośrednie połączenie kolejowe na trasie z Wrocławia Głównego do Warszawy Centralnej. Pierwsze pociągi na tej trasie pojawią się w grudniu. Takie dobre wiadomości przekazał Damian Stawikowski, prezes Kolei Dolnośląskich.
Tramwaj na Maślice coraz bliżej! Jak będzie przebiegać nowa trasa?artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaj na Maślice coraz bliżej! Jak będzie przebiegać nowa trasa?
Wrocław robi kolejny krok w kierunku budowy nowej trasy tramwajowej na Maślice. Właśnie wybrano firmę, która ma przygotować projekt tej inwestycji. Trasa będzie liczyć ponad 3,2 kilometrów długości, a jej dokładny przebieg poznamy po zakończeniu projektowania.
Tramwaj na Maślice: można podpisywać umowę na projekt!artykuł
Pokaż artykuł
Tramwaj na Maślice: można podpisywać umowę na projekt!
Nic już już nie stoi na przeszkodzie, by podpisać umowę z projektantem trasy tramwajowej wzdłuż ulicy Maślickiej. W przetargu na to zadanie nie wpłynęły bowiem żadne odwołania. Inwestycja ma umożliwić mieszkańcom Maślic, ale i pobliskich osiedli szybki dojazd do centrum.
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Rusza współpraca collab i Loftmill, dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce
Na początku października rusza współpraca dwóch firm działających na rynku elastycznych powierzchni biurowych w Polsce. Obecny w Trójmieście collab i działający w 7 innych miastach w Polsce Loftmill utworzą partnerską sieć, w ramach której najemcy mogą korzystać z oferty jednego i drugiego operatora na preferencyjnych warunkach, niezależnie od lokalizacji.
REKLAMA